viernes, 17 de abril de 2009

Estem fora de temps...

Primer de tot disculpeu pels dies que fa que no escric res de nou. Estic passant per un procés que em pren tot el temps (gairebé) del que tinc.
Divendres a la tarda, que és l'únic moment de la setmana que no tinc la obligació d'anar a cap lloc, vaig veure per casualitat "El club" de l'Albert Om. Aquest programa, el qual considero força bo a estones sobretot si el comparem amb d'altres programes que es fan a la mateixa hora, destina uns minuts del divendres al karaoke amb cantants amateurs. Fins aquí tot correcte. Però mentre la gent envia els seus vots via sms (com si no! $!) fan sortir a una presentadora a cantar un tema. Quina pena d'interpretació. I el pitjor es que és setmanal. El que sap greu és que sovint l'excusa per no fer sortir nous grups i noves propostes per tv es que el temps és molt car i que no hi tenen cabuda. O molts programes que després de fer sortir temes desinteressants quan finalment s'encarrilen sovint amb una bona entrevista o actuació en directe ho tallen amb l'excusa de "estem fora de temps..."

1 comentario:

Què t'anava a dir dijo...

hi ha gent del gremi que està molt malament